Geoblog.pl    lasoccy    Podróże    2012 - Hong Kong, Filipiny    Siquijor 2

Siquijor 2

Filipiny
Filipiny, Siquijor

Dzisiaj odważnie, wspominając małego fikołka na skuterze na Goa, wypożyczyliśmy ten pojazd na cały dzień, żeby objechać wyspę dookoła i zobaczyć parę polecanych atrakcji. Tym razem nie zaniedbaliśmy kwesti bezpieczeństwa i podczas jazdy nasze głowy gotowały się w kaskach. Zobaczyliśmy parę kościołów (prostych architektonicznie, ale zadziwiająco dużych jak na przypuszczalną ilość ludzi mieszkających w pobliżu), trójstopniowy wodospad (niestety opanowany przez lokalesów, tak że się w nim nie pokąpaliśmy), najstarsze drzewo na wyspie (ogromne!!!) i parę plaż. Nie ma co ukrywać, że głównymi atrakcjami wyspy są – plaże, ciepłe morze i łatwodostępna rafa.Trasa dookoła wyspy ma długość ok. 100 km. Zajęło nam to, nie śpiesząc się, cały dzień. Wykąpaliśmy się dopiero na naszej plaży przy pięknym zachodzie słońca.

Krysia
Krysia - 2012-02-22 12:53
Witajcie drzewo przecudne,wycieczka zapewne również,ale czy nie zapomnieliście o śledziku ! A jak tam ostatnia sobota karnawału,bo u nas tylko za oknami było zimno. Pozdrawiamy

blues
blues - 2012-02-24 12:17
Hello, hello ! Opaleni, zrelaksowani ..... My tutaj tylko zrelaksowani. Szczególnie po ostatkach.
Zdjęcia wspaniałe. Aż robi się cieplej od patrzenia. Dzieci też wspaniałe i wyglądają na zadbane. Od razu miałabym lepszy urlop. Uściski , pozdrowionka i czekamy na Was ....

bogucha
bogucha - 2012-02-25 18:32
Może znowu cosik napiszecie i prześlecie parę ciepłych zdjęć. No chyba, że po kąpieli "przy pięknym zachodzie słońca" jeszcze nie wstaliście z łóżka. Są znane takie przypadki szczególnie wśród młodych ludzi.